2013. január 17., csütörtök

Esti kisérletek

Többen érdeklődtetek, hogyan működik együtt a Nikon D 600 és a 16-35/f4 páros. Még az év végi ünnepek alatt tettem próbát a szélsőséges lehetőségek feszegetésére. Ezúttal állvány nélkül indultam esti fotózásra, ISO 800-nál kezdtem, és elmentem 3200-as értékig, ami utólagos zajcsökkentés nélkül számomra még elfogadható eredményt adott. Az objektív VR funkcióját mindvégig használtam, igen jól tette a dolgát. A képek Exif adatait meghagytam, ha fontos, megpróbálhatjátok előbányászni az albumban.

A fotók nem művészi igénnyel készültek, de azért született 2-3, amit nyomdába is mernék adni. Ez már számomra egy egész esti fagyoskodás után jó eredmény.

Következzen egy kép, a többi a linkre kattintva érhető el:

https://picasaweb.google.com/114787700954364023703/EstiKiserletek?authuser=0&feat=directlink


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése