2013. január 15., kedd

A kezdet

Hosszas tépelődés után ma megkezdtem blog-oldalam elkészítését. Ez azt jelenti, hogy egy gyári sablonról sikerült eltávolítani minden csicsát és színezést. Az oldal működését is csak most tanulmányozom, így biztos lesznek bénaságaim, esetleg később átalakításokat kell végeznem.
 
A fejléc fotóját az elmúlt hét végén Sajópüspökinél készítettem, az egyik kedvenc helyszínemen, fantasztikusan szép időben. Erről egy bővebb összeállítást is közzéteszek, ha elkészültem a Raw állományok feldolgozásával.
 
A felszerelésemről: Nikon hívő vagyok, nem márka buziságból, hanem sok sok évvel ezelőtt, még az analóg korszakban a Minoltáról váltottam erre, és így maradtam. A D70, D80, D90, és a 7000-es után a múlt évben váltottam az Fx formátumra, így most főleg a D600-ast használom. Keserű tapasztalatom, hogy a régi kedvenc nagylátószögű optikáim a 24 megapixelen már csapnivalóak. Nagyon beváltak viszont a 16-35/f4, az 50/1.4, a 80/1.8, a 180/2.8 és a 105/2.8 macro objektívek. Ez utóbbi különösen szuper távolra is. De ezek csak a szerszámok, amik dög nehezek, és egyre inkább gondot okoz a cipelésük, ha meg otthon maradnak, mindég hiányoznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése